پاسخ سوالات متداول
مشاهده همه پاسخ ها
آیا امکان ورود به پنل با IP خارج از ایران وجود دارد؟
بله، ورود به پنل صرفا محدود به آدرس داخل ایران نیست و امکان استفاده خارج از ایران هم وجود دارد.
اگر رمز عبور فراموش شود امکان بازیابی آن وجود دارد؟
بله ، در صورت فراموشی رمز عبور در صفحه ورود به پنل این امکان قرار داده شده است.
محدودیت استفاده از طرح بر چه اساسی است؟
طول عمر یک طرح فعال بر اساس دفعات استفاده است و بدون محدودیت زمانی است.
عملیات احراز هویت چگونه انجام میشود؟
به علت جلوگيري از سوء استفاده اشخاص دیگر ، می بايست جهت صحت درخواستها ، احراز هويت صورت پذیرد ،که روال آن از طريق ایمیل و شماره تلفن کاربر است.
در صورت بروز مشکل چگونه میتوانم سوال بپرسم؟
در صورت بروز هر گونه مشکل با آدرس info@whitelab.ir ارتباط برقرار کنید. کارشناسان در اولین فرصت راهنمایی خواهند کرد.
آیا امکان تغییر طرح و ایجاد یک طرح دلخواه وجود دارد؟
خیر، در حال حاضر طرحها به صورت مشخص ارائه میشوند و امکان ایجاد یک طرح دلخواه وجود ندارد.
در صورتی که در حین انجام بررسی به هر دلیلی عملیات قطع شود و نتیجه ای نداشته باشد جز دفعات استفاده از طرح محاسبه میشود؟
در صورت بروز این اتفاق، با ادرس info@whitelab.ir تماس برقرار کنید، کارشناسان بخش مربوطه پس از بررسی سریعا کاربران را راهنمایی میکنند.
آیا قابلیت آپدیت کردن طرح فعلی وجود دارد؟
خیر، در صورتی که کاربر قصد استفاده از طرح دیگری داشته باشد، پس از خرید طرح جدید به صورت خودکار جایگزین طرح قبلی میشود.
گزارش فعالیتها قابل نمایش است؟ به چه فرمتهایی میتوانم گزارشات را دریافت کنم؟
بله، گزارشات فعالیتها و نتایج آنبه طور کامل قابل مشاهده است و در فرمتهایpdf و html قابل دریافت است.
آیا امکان حذف حساب کاربری وجود دارد؟
بله . در صورت نیاز میتوانید با رایانامه info@whitelab.ir ارتباط برقرار کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
آیا پس از حذف حساب کاربری، اطلاعات مربوط به حساب نیز حذف میشود؟
بله . اطلاعات مربوط به حساب اعم از اطلاعات اسکن ها و گزارشات حذف میشود اما مشخصات کلی مانند آدرس های اسکن شده و اطلاعات کاربری پایه برای جلوگیری از مشکلات حقوقی نگه داری میشود
اتفاقات مربوط به سیستم از چه روشی اطلاع رسانی میشوند؟
در حال حاضر اتفاقات از طریق رایانامه ثبت شده در حساب کاربری اطلاع رسانی میشوند.
در صورتی که فرآیند پرداخت در سیستم با شکست مواجه شود، شرایط وجه پرداخت شده به چه صورت است ؟
در حالت عادی، بانک تا ۷۲ ساعت وجه پرداخت شده را به حساب شما برمیگرداند. در صورت عدم بازگشت وجه میتوانید با پشتیبانی مکاتبه کنید.
در صورتی که پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نکردم چه کنم؟
شما با استفاده از صفحه ارتباط با ما یا آدرس رایانامه info@whitelab.ir میتوانید سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.
موردی یافت نشد.