بلاگ آزمایشگاه امنیت وایت لب بلاگ آزمایشگاه امنیت وایت لب

پست صفر - به بلاگ آزمایشگاه سفید خوش آمدید

| زمان مطالعه : 1 دقیقه
پست صفر - به بلاگ آزمایشگاه سفید خوش آمدید

قصد داریم در سری پست‌های این بلاگ به اخبار و موضوعات جذاب حوزه‌ی امنیت بپردازیم. کارشناسان آزمایشگاه سفید با تحلیل و بررسی آسیب پذیری‌ها و بد افزار‌ها، آموزش‌های مهم و کاربردی و بسیاری مطالب مفید دیگر همراه شما خواهند بود. با مطالعه‌ی این بلاگ، از به روز رسانی‌ها و قابلیت‌های جدید سامانه‌ی آزمون نفوذ آزمایشگاه سفید نیز مطلع می‌شوید.

این بلاگ برای صاحبان کسب و کار های فضای مجازی، برنامه نویس‌ها و توسعه دهندگان وب و موبایل، متخصصان امنیت، متخصصان آزمون نفوذ، مدیران شبکه و تمام افراد علاقه‌مند و دغدغه‌مند نسبت به مسائل روز حوزه‌ی امنیت سایبری فعالیت می‌کند.
اگر از مدیران آی تی و شبکه، مدیر سیستم یا متخصص امنیت و آزمون نفوذ هستید مطالب ما را دنبال کنید. همچنین اگر از کاربران سامانه‌ی آزمون نفوذ یا دیگر سرویس‌های آزمایشگاه سفید باشید، این بلاگ محیط مناسبی برای کسب اطلاعات درباره‌ی اخبار مرتبط من‌جمله آخرین به‌روز‌رسانی‌های سامانه است.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید برای طرح انتقاد، پیشنهاد، درخواست درج مطلب در بلاگ یا هر موضوع دیگری، از طریق ایمیل با ما در ارتباط باشید. هدف ما این است که در راستای اشتراک دانش و افزایش ارتباط با یکدیگر، محیطی پربار، فعال و جذاب برای خوانندگانی که به این دست موضوعات علاقه دارند ایجاد کنیم.
با ما همراه باشید…